2019. október 29., kedd

DZ09 okosóra "agy" / új akkumulátor - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eladóvá vált sokat kibírt szeretett okosórám. 3 év után a szíja feladta a harcot. Kár, pedig az akksi, ami benne van az alig 2 hónapos. Doboza már sajnos nincs meg, nem rég dobtam ki, nem számítottam rá, hogy eladásra kerül az óra.  
Magyar menüs, BT kapcsolódik, hívások jönnek-mennek, ezzel ki is merül a funkciója amire használtam. Kihangosítóként, szem előtt lévő képernyő vezetéskor. Ébresztő is jó rajta! Az is hasznos. SIM sose volt benne, így azon részére nem vállalok garanciát. SD kártya annó volt, gagyi fotókat/vidiket tud lőni + mp3at játsza.
Kiváló donor alap vagy ha valaki betud szerezni hozzá szíjat, remekül fogja szolgálni! Nekem már megvan az utódja, ezért is válnék meg tőle, de nem minden áron. Akkumulátor árba komplett óra, szíj nélkül.  
Posta, futár, FoxPost(preferálom), bármiben partner vagyok. Költségek a vevőt terhelik.

Jelenlegi ára: 2 000 Ft
Az aukció vége: 2019-11-12 22:50 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése