2015. október 27., kedd

Minőségi professzionális Philips fagylaltgép!fagyi - Jelenlegi ára: 6 997 Ft

Profi fagylaltgép ha nem akarsz folyton fagyit venni hanem otthon minőségi alapanyagokból szeretnél egészséges fagyit! Tökéletes, hibátlan minőségi darab a bolti ár negyedéért! A használata egyszerű, (én az én ilyen gépemet nagyon szeretem! )mi úgy csináltuk, hogy a gépből kivehető tartályt betettük este a fagyasztóba. Vettem a cba-ba fagyiport amit tejjjel összekevertem és a fagyigépbe betesszük a megfagyott tartályt és a hideg tejjel elkevert port a nyíláson keresztül folyamatosan öntöttemm hozzá, nem egyszerre mindet mert ha kis adagot beleönt azt keveri a gép és még önt hozzá az gyorsabban hül, azért kell a folyamatos keverés ugye hogy ne legyen hókristályos hanem egynemű fagyi, mi a vaníliáshoz öntöttünk vanília aromát néha csoki darabokat, a puncshoz amikor félig kész akkor mazsolát néha rum aromát, a csokifagyihoz meg csokidarabokat... ha nincs otthon fagyipor csináltam pudingporból is szerintem jó ! akkor fele víz fele tejjel csináltam, és volt hogy joghurtot tettem a fagyi gépbe. Amit egyszer csináltam a másik fagyigépbe ami kb ugyan ilyen csak tölcsért lehet alá tartani ez a különbség, ott a fagyasztott meggyet először leturmixoltam, úgy fagyottan, majd betettem a fagyigépbe bekapcsoltam és a nyíláson keresztül tettem hozzá cukorral elkevert tejet... hát ez szuperfinom! Amit ajánlok ha van hely a fagyasztóba a tartályt ha elöblítette használat után tegye is be a fagyasztóba az nem tud szétfagyni vagy ilyesmi. éÉrdemes folyamatosan a hűtőben tartani(hisz az egy jégaku)és amikor azt mondja valaki hogy enne fagyit csak kiveszi és lehet kezdeni... hát kb ennyi a neten van egy jó rumos diós fagyi recept még nem próbáltam de nagyon tetszik! Amint lesz időm tuti megcsinálom! Tökéletes karácsonyi ajándék, egy anyukának vagy egy unokákat kényeztető gondos nagyinak!

Jelenlegi ára: 6 997 Ft
Az aukció vége: 2015-11-16 19:26 . Minőségi professzionális Philips fagylaltgép!fagyi - Jelenlegi ára: 6 997 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése